آبمیوه گیر ۴ کاره بهتر است یا تک کاره؟

نوشیدن آب میوه های تازه و خنک مناسب هر فصلی است. هر ذائقه با یک نوع آبمیوه سازگار است. می‌ توان با دوستان و نزدیکان خود لذت نوشیدن یک آبمیوه را شریک شد. آب میوه ها سرشار از ویتامین‌ ها هستند و برای سلامتی بسیار ضروری می باشند و باعث شادی افراد می گردند. برای اینکه انواع این آبمیوه‌ ها را هر روز به مصرف برسانیم، نیاز به یک آبمیوه گیری 4 کاره و یا یک آبمیوه گیری تک کاره داریم.  با فروشگاه اینترنتی دیاناکالا همراه باشید تا با این عنوان بیشتر آشنا شوید.

 

چه آبمیوه گیری خوب است؟

قطعاً همه شما خوانندگان عزیز در مورد انواع آبمیوه گیری 4 کاره اطلاعاتی دارید. اما نمی دانید که چه نوع آبمیوه گیری خریداری نمایید. اگر می خواهید بدانید که چه آبمیوه گیری خوب است و چه نوع از این دستگاه های پر کاربرد را که در بازار ها در مدل های مختلفی وجود دارند،  بخرید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. آبمیوه گیری ها در دو نوع دستی و برقی و در دو حالت تک کاره و چندکاره وجود دارند. در مدل آبمیوه گیری 4 کاره  اغلب  آن ها شامل امکاناتی از قبیل مخلوط کن، آسیاب، خردکن، هستند. باید با توجه به نیاز خود از آب‌ میوه ‌گیر مورد نظر را خریداری نمایید.

 

قطعات تشکیل دهنده یک آبمیوه گیری عبارتند از:

 

موتور

اهرم فشار دهنده

پیچ موتور

صفحه برنده

کلاهک صفحه برنده

کلاهک پلاستیکی

درپوش مخزن

درپوش دهانه صافی و توری

ظرف بلوری و شیشه ‌ای

کلید

صفحه کلید

دیود

زغال کربنی خازن

صفحه پایینی آبمیوه گیری

متصل کننده

برس تمیز کننده

سیم رابط

این قطعات اجزای تشکیل دهنده یک آبمیوه گیری 4 کاره هستند و نقش مهمی در دستگاه ایفا می کنند.

 

آبمیوه گیر تک کاره

 

راهنمای خرید آبمیوه‌ گیری 4 کاره

از هرکدام آبمیوه گیری چه چهار کاره و چه آبمیوه گیر تک کار  که خریداری کنید،  باید حتماً در حین خرید آبمیوه گیری توجه داشته باشید که محصول مورد نظر از استانداردهای بین المللی برخوردار باشد. هر کالایی که تولید می ‌شود باید تایید شود و بعد از گذر تاییدیه و اخذ مجوز استاندارد که برای کیفیت و قابلیت ، در بازارهای داخلی و خارجی وارد شوند. تمامی محصولات که می ‌خواهند در بازارها به فروش برسند، باید حتماً دارای استانداردهای اجباری باشند. باید دستگاهی خریداری نمایید که این استاندارد ها را دارا باشد. باید بر اساس توان مصرفی برق نیز خریداری شوند.

 

برای خرید این دستگاه ها برخی پارامتر ها و فاکتور ها را نیز باید مد نظر قرار دهید. از جمله مهم ترین آن ها  سرعت چرخش موتور  می باشد که هر چه سرعت بالاتری داشته باشد، باعث افزایش بازدهی می ‌شود. باید آبمیوه گیری 4 کاره ای خریداری نمود که از برندهای معروف و شناخته شده در سطح جهان باشند و از محبوب ترین و بهترین آبمیوه گیری های تولید شده باشند. اگر یکی از دوستان شما تجربه خرید یکی از این دستگاه ها را داشته باشد، به شدت می تواند به شما کمک کند!

توجه: برای خرید لوازم خانگی اصل و با کیفیت به فروگاه اینترنتی دیاناکالا مراجعه کنید.

 

آبمیوه گیر چند کاره

 

معرفی آبمیوه گیری ۴ کاره

این مدل آبمیوه گیری از مدل های جدید در بازار است که دارای طراحی و زیبایی متفاوتی است و بسیار پرکاربرد در آشپزخانه ها محسوب می ‌شود. در آشپزخانه های شیک و مدرن از انواع آبمیوه گیر ۴ کاره استفاده می ‌کنند. این آبمیوه گیر های  ۴ کاره دارای موتور کم صدا و قدرتمندی هستند. جنس بدنه آن ها استیل طراحی شده است و دارای فیلتر استیل مرغوب از جنس بادوامی در برابر زنگ زدگی است. این آبمیوه گیری ۴ کاره شامل مخلوط کن، آسیاب، خردکن و  سیستم اصلی آبمیوه گیری است. پارچ مخلوط کن و خردکن و آسیاب از جنس شیشه نشکن است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   12 + 1 ایده برتر کسب و کار اینترنتی در سال 1401

 

در پوش و پایه این دستگاه از جنس پلاستیک است. دارای آبمیوه گیری کارکرد حرفه ‌ای ۴ کار است و بر خلاف دستگاه آبمیوه گیر تک کاره همزمان چندین کار را در اختیار مصرف کننده قرار می ‌دهد. آبمیوه گیری ۴ کاره دارای مانیتور دیجیتالی، نشانگر سرعت و صفحه کلید لمسی، است و دارای قفل امنیت و پایه های پلاستیکی ضد لرزش می باشد. دهانه این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که به راحتی بتوان میوه‌ ها را در هر اندازه در آن قرارداد. دارای پارچ یک لیتری و مخزن تفالی ۲ لیتری است. زمانی که آبمیوه گیر ۴ کاره داغ شود، به صورت خودکار خاموش می شود و این کار برای جلوگیری کردن از خرابی دستگاه می باشد. می توانید سال های سال از هر یک از آن ها استفاده کنید.

 

یکی از ویژگی های این محصولات دوام و استحکام بدنه، قطعات درونی آن ها و کیفیت بالای شان می باشد.  البته این ویژگی منحصرا در مدل های برتر جهانی یافت می شود.

 

آبمیوه گیر تک کاره

انواع آبمیوه گیر تک کاره توسط برندهای مختلفی تولید شده ‌اند که با اینکه از تبلیغات کمتری برخوردار هستند، اما جای خود را در بین مردم باز نموده اند. این آبمیوه گیری تک کاره با قیمت های استثنایی به فروش می ‌رسند و دارای بالاترین خدمات پس از فروش هستند. گارانتی بعد از فروش را دارند. آبمیوه گیری تک کاره پرفروش و پرطرفدار است. وزن برخی از  آن ها تا  ۵ کیلوگرم است. از جنس بدنه پلاستیک بسیار با کیفیت و مقاومی تولید شده است. گنجایش مخزن آبمیوه گیری تک کاره یک لیتری است. یکی از برندهای معروف از آبمیوه گیری تک کاره، مدل بوش است که از طرفداران خاصی برخوردار است.

 

آبمیوه گیر چند کاره _ تک کاره

 

پاسخ به یک پرسش عمومی!

برای بسیاری از مشتریان این سوال مطرح بوده است که  آبمیوه گیری ۴ کاره بهتر است یا تک کاره؟  باید گفت آبمیوه گیری ۴ کاره دارای چهار قابلیت است و با خرید این دستگاه در واقع ۴ دستگاه را خریداری نموده اید. چون دارای مخلوط کن، آسیاب، خردکن و آبمیوه گیری می باشد. مطمئنا از قیمت های بالاتری برخوردار است. برندهای مختلفی به تولید این آبمیوه گیری های ۴ کار پرداخته اند. در برندهای گوناگون دارای ظاهر و توان متفاوتی هستند. هر فردی توان خرید این آبمیوه گیری ۴ کاره را شاید نداشته باشد.

 

آبمیوه گیری تک کاره که فقط به صورت آبمیوه گیری است، از قیمت پایین تری برخوردار می باشد. بیشتر افراد نیز شاید فقط بخواهند یک آبمیوه گیری تک کاره در منزل داشته باشند که بسیار گزینه مناسبی است. این آبمیوه گیری ها نیز در برند های مختلف تولید شده اند و افراد بسیاری را به خود جذب نموده اند.