معمولا کودکان نمی‌توانند اکسسوری‌ها و آیتم‌های متنوعی را در استایل خود تحمل کنند. از آن‌ها توقع نداشته باشید که حتی برای مراسم‌های رسمی چندین لباس متنوع در کنار جواهرات و گل‌سر و … را در استایل خود داشته باشند و تا انتهای مراسم مرتب هم بمانند. پس آن‌‎ها را با این اکسسوری‌ها کلافه نکنید. اکسسوری‌های کم‌تر هم بیشتر قابل کنترل هستند و هم جلوی شیطنت و فعالیت فرزند شما را نمی‌گیرند.

 

 

  • به آب و هوا توجه کنید

مهم نیست که به یک مراسم مذهبی دعوتید یا یک مهمانی رسمی! مدل و رنگ لباس فرزند شما باید با توجه به آب و هوا تعیین شود.

 

 

  • نگذارید زود بزرگ شوند

همیشه دختران برای استفاده از رژلب مادرشان اشتیاق دارند و پسر‌ها دوست دارند کفش‌های پدر را به پا کنند. هرچه‌قدر اشتیاق فرزندان شما نسبت به پوشیدن لباس‌هایی بزرگ‌تر از سن‌شان بیشتر باشد اجازه ندهید که تمام آیتم‌های کمد لباسشان را مانند لباس بزرگسالان انتخاب کنند. بسیاری از این استایل‌ها حتی برای ما به عنوان بزرگسال هم استایل‌های ناراحتی به شمار می‌روند و تحمل آن‌ها برایمان دشوار است. نگذارید فرزندان شما به استقبال این استایل‌ها بروند و به آن‌ها کمک کنید تا از بی قیدی و آزادی دوران کودکی نهایت استفاده را کنند.

 

 

  • به نظر فرزند خود توجه کنید

درست است که در مواقعی انتخاب‌های فرزندان شما توجیه ندارند و یا مناسب نیستند، اما گاهی به فرزند خود اجازه انتخاب دهید و بگذارید لباس‌های خود را انتخاب کنند. درست است که شما همیشه آن‌ها را مانند عروسک‌های کوچک و دوست‌داشتنی خود می‌بینید اما برای رشد شخصیت، خلاقیت و اعتماد به‌ نفس آن‌ها باید گاهی اجازه دهید تا انتخاب کنند و با نتایج انتخاب‌های خود روبه‌رو شوند.

 

 

بهترین لباس های بچه گانه

 

  • یک طرح رنگی کلی انتخاب کنید

می‌توانید بخش عمده لباس‌های فرزندان خود را با چند رنگ کلی انتخاب کنید. برای مثال رنگ‌های آبی، سفید و قرمز. این رنگ‌ها در طول فصول مختلف سال قابل استفاده هستند؛ به علاوه، این رنگ‌ها تقریبا به تمام رنگ‌های پوست و مو می‌آیند و رنگ‌های شادی به شمار می‌روند. توجه کنید که وقتی بخش عمده لباس‌های فرزندان شما از یک طرح رنگ کلی پیروی می‌کند ست کردن اکسسوری‌های مختلف با لباس‌هایشان برای شما آسان‌تر خواهد شد.

 

  • لباس‌هایی با پارچه مرغوب انتخاب کنید

بخش عمده خلاقیت و یادگیری کودکان از طریق بازی و تجربه است. به همین دلیل باید به کودکان خود اجازه شیطنت بدهید. این واقعیت به این معنی است که باید خود را برای این که لباس‌هایشان خیلی سریع کثیف شود آماده کنید. البته اگر لباس‌های کودکانتان به سادگی لکه‌ها را نشان دهد و نتوان به راحتی لکه‌های آن‌ها را تمیز کرد، پذیرش این شیطنت‌ها آسان نیست. پس بهتر است برای فرزندان خود از لباسی استفاده کنید که لکه‌های آن به راحتی تمیز شود و بر اثر شست‌و شو زود کهنه نشود.

 

  • طرح‌هایی را انتخاب کنید که کلاسیک و ساده هستند و جزئیات کودکانه دارند

اگر از طرح‌های ترندی استفاده کنید ممکن است به زودی کهنه شوند بنابراین طرح‌های ساده و کلاسیک انتخاب‌های بهتری هستند. البته وقتی صحبت از لباس کودک می‌شود باید جزئیاتی کودکانه هم در لباس وجود داشته باشد. اگر این جزئیات با توجه به سلیقه خود کودک انتخاب شود که چه بهتر! مانند یک طرح خرگوش کوچک در گوشه‌ی پیراهن و یا کفش‌هایی با طرح گربه. از این طریق فرزندتان استایل یونیک و مورد علاقه خود را خواهد داشت؛ لباسی که به زودی از مد نمی‌افتد…

  • سلیقه فرزند خود را هم در نظر بگیرید

شاید شما از لباسی با پارچه مرغوب‌تر ولی طرح‌های ساده استقبال می‌کنید و فرزند شما با تمام وجودش یک لباس ترند طرح السا را دوست دارد؛ بد نیست که گاهی نیز به علاقه فرزند خود توجه نشان دهید.

سعی کنید سلیقه فرزند خود را بشناسید و لباسی پیدا کنید که استاندارد های هر دو شما را داشته باشد. برای مثال اگر فرزند شما دامن‌ دوست دارد دائما برایش شلوار نخرید؛ بلکه به سراغ دامن‌هایی بروید که استاندارد های شما را هم دارند.

 

  • به راحتی فرزند خود اهمیت دهید

توجه کنید که برای چه موقعیت و مناسبتی لباس می‌خرید. قطعا پسر کوچک شما در یک پیراهن سفید و شلوار مشکی به همراه ساسبند و پاپیون قرمز خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود اما اگر به یک جشن در فضای باز آن هم در زیر آفتاب سوزان تابستان دعوتید این لباس قطعا انتخاب مناسبی نخواهد بود. نتیجه چنین استایلی در این شرایط یک کودک ناراضی و کلافه است که قطعا شما را (و شاید هم همه مهمانان را) کلافه خواهد کرد. پس در رابطه با خرید لباس برای موقعیت و مناسبتی که به آن دعوتید واقع‌نگر باشید و از پارچه و لباسی مناسب شرایط استفاده کنید.

 

 

ست لباس پسرانه اسپرت

اگر استایل اسپرت را برای استفاده فرزند خود انتخاب کرده باشید، لازم است بدانید که گزینه های زیادی برای انتخاب پیش رو دارید. تی شرت، پیراهن، ژاکت، کاپشن و سوی شرت، همه و همه، برای استایل اسپرت کودکانه می تواند مناسب باشد.

در انتخاب تی شرت آزاد هستید، و هم می ‌توانید تی شرت ‌های آستین کوتاه کودکانه را انتخاب کنید و هم تیشرت ‌های آستین بلند. همچنین می ‌توانید از تی شرت های یقه دار نیز استفاده کنید که جدید در بازار به چشم می خورند.

هیچ محدودیتی ندارید! اما در مورد پیراهن اسپرت کودکانه باید بدانید که این اقلام از لحاظ طرح، رنگ و مدل، بسیار متنوع هستند.

شما بر حسب رنگ پوست مورد علاقه فرزند خود می توانید پیراهن چهارخانه و اسپرت زیبایی را برای او تهیه کنید، که با شلوار های جین و لی نیز هماهنگ هستند.

انتخاب کفش اسپرت پسرانه

مدل های اسپرت زیادی را میتوان برای استفاده  کودکان زیر ۷ سال پیشنهاد کرد. به عنوان مثال، در این زمینه میتوان به کفش های اسپورت اسنیکر و کتانی های ساق دار اشاره کرد، که این روزها از پرطرفدارترین مدل های موجود در رده کفش های بچه گانه هستند.

لازم به یادآوری است که کفش کتانی، تنها برای فعالیت‌ هایی مثل پیاده‌ روی و استفاده روزمره کاربرد دارند و برای گردش در فضاهای خارج از شهر، بهتر است از مدل های دیگری برای استفاده کودک خود بهره ببرید.

انتخاب شلوار اسپرت پسرانه

اگر تصمیم گرفته‌ اید برای فرزند نوجوان خود از دسته بندی اسپرت شلواری را انتخاب کنید، باید بدانید که شلوارهای متنوعی پیش روی شما هستند.

شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلوارهای با طرح ارتشی، شلوارهای جیب دار و گرمکن ‌های ورزشی، گزینه ‌های پیش رویتان هستند. در مورد استایل اسپرت، مانند بسیاری از استایل ‌های دیگر، به شما توصیه می ‌کنیم شلوارهایی با رنگ خنثی، مثل خاکستری، مشکی و سرمه ای را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن ‌ها را با دیگر لباس ‌ها و کفش هایتان ست کنید.

شلوارهای جیب ‌دار خاکی‌ رنگ نیز برای استایل اسپرت پسرانه بسیار مناسب هستند و تیپ فرزند شما را جذاب ‌تر خواهند کرد.

باید اشاره کنیم که شما در این زمینه برای انتخاب کتانی هماهنگ با برای جین فرزند خود هیچ محدودیتی ندارید و می‌ توانید هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، حتی کفش کالج اسپرت مردانه و کفش‌ های چرمی را نیز می ‌توانید به همراه شلوار جین تهیه کنید، که ترکیب جالبی میتواند باشد.

نکات مهم برای تهیه لباس اسپرت پسرانه

یکی از نکاتی که می بایست در انتخاب مدل لباس اسپرت مردانه در نظر داشت، توجه به سن و سال کودک است.

شما باید دقت داشته باشید لباس اسپرتی که انتخاب می کنید، با سن فرزند شما هماهنگ باشد. چرا که این روزها با افزایش روزافزون مدل های فانتزی، ممکن است به سبک هایی بر بخورید که با روحیات و شرایط کودکتان تناسبی نداشته و در معرض عموم به فروش می رسند.

از نکات دیگری که می توانید در انتخاب مدل لباس اسپرت پسرانه بچه گانه به آن توجه داشته باشید، این است که لباس اسپرت مورد نظرتان با کفش هایی که می خواهید برای فرزند خود خریداری کنید هماهنگی داشته باشد و از لحاظ رنگ بندی نیز با هم ست باشند.

همین طور حتی الامکان برای کودک لباس اسپرتی را انتخاب کنید که با مدل موهای آن ها هماهنگی لازم را نیز داشته باشد. چرا تجربه ثابت کرده در زیبایی و آراستگی آنها تاثیر زیادی می تواند داشته باشد.

این موارد از شاخص ترین موضوعاتی هستند که مشخص می کنند لباس و پوشش انتخابی شما تا چه اندازه به روز و ایده آل است.

پسر بچه ها سرشار از انرژی هستند و مدام در حال تحرک می باشند. لباس اسپرت آنان نیز باید طوری باشد که مانع تحرک و فعالیت آنها نشود. یک پیراهن پسرانه یا تیشرت به همراه شلوار جین یا شلوارک; که سایز مناسبی داشته باشد می تواند انتخاب خوبی برای تیپ اسپرت پسرانه باشد.

لباس اسپرت بچه گانه فصلی

برای انتخاب لباس فصلی بچه باید به فصلی که در آن هستید توجه کرد. لباسهای اسپرت نیز اینگونه هستند. به عنوان مثال در تابستان لباسهای نازک مانند تیشرت مناسب تر است. همینطور بهتر است از کلاه نقابدار استفاده شود تا پوست صورت کودک هیچگونه آسیبی نبیند. در زمستان هم کلاه پشمی، شال گردن و لباس بافت می تواند انتخاب خوبی باشد. البته تنوع لباسها با توجه به نوع فصل متفاوت است. قاعدتا تیشرت و پیراهن برای فصل گرما و ژاکت و کاپشن برای فصل سرما استفاده می شوند.

نکات مهم دیگر:

– شلوار اسپرت بهتر است بدون زیپ بوده و به صورت کمر کش و ساسبند باشد.
– برای کودکانی که روی زانوها راه میروند و یا تازه راه افتاده اند بهتر است جنس لباس راحت و با دوام باشد تا خیلی زود آسیب نبیند.
– به طور کلی تیپ اسپرت طرفداران زیادی دارد و در نتیجه زیاد استفاده میشود. پس ضمن با کیفیت بودن جنس لباس باید به نحوه شستشوی آن نیز دقت نمود.
– کفشها نیز جزئی از لباس بچه اسپرت هستند. کفش اسپرت بچه را نیز با توجه به فصل انتخاب کنید. مثلا برای فصل گرما صندل و برای فصل سرما کتانی یا یک نیم بوت انتخاب خوبی است.