پارتیشن شیشه ای انواع و متریال های مختلفی دارد. با استفاده از پارتیشن می توانید از فضایی که دارید استفاده بهینه کنید. فضاهای بزرگ را می توان به زیبایی و به راحتی با پارتیشن تقسیم کرد و هر قسمت را جدا کرد. در فضاهای کوچک، پوشش دیوار فضا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، بنابراین با جداکننده های اتاق، به خصوص جداکننده های متحرک، حداکثر استفاده را از فضا ببرید. هندریل شیشه ای برای چندین دهه در ساختمان ها استفاده می شود و شما اغلب این گزینه ها را در مراکز خرید، استادیوم ها، فرودگاه ها و مکان های شلوغ و محبوب مانند گالری ها خواهید دید.شما میتوانید انواع سفارشات خود را از وبسایت iranlacobel.com تهیه کنید.

 

یکی از انواع پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن شیشه ای در بسیاری از مکان ها کاربرد فراوانی دارد. خرید پارتیشن شیشه ای محیط کار یا منزل را زیباتر می کند و در حال حاضر بیشتر مکان ها از دیوارهای آجری استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای تنوع زیادی ایجاد می کنند.

پارتیشن شیشه ای کجا استفاده می شود؟

حتما پس از شنیدن پارتیشن شیشه ای از خود پرسیده اید که پارتیشن شیشه ای چیست و کجا می توان از آن استفاده کرد. پارتیشن های شیشه ای را می توان در اکثر فضاهای مسکونی و اداری استفاده کرد.

ادارات و شرکت ها: در طراحی داخلی ادارات و شرکت ها می توان از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی دفتر کار کارکنان استفاده کرد و با پارتیشن شیشه ای به راحتی می توانید تمام اتاق ها را کنترل کنید. به کمک یک پارتیشن شیشه ای می توانید اتاق کنفرانس و سالن اجتماعات و سایر قسمت های شرکت را به زیبایی از یکدیگر جدا کنید.

ساختمان‌های مسکونی: با کوچک‌تر شدن مساحت خانه، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای اشغال کمترین فضا استفاده کنید، زیرا ضخامت پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به سایر متریال‌ها کمتر است و به همین ترتیب، می‌توانید از شیشه برای ساخت خانه خود استفاده کنید و محدودیتی برای استفاده از پارتیشن شیشه ای در منزل وجود ندارد. از این پارتیشن می توان در آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و توالت استفاده کرد.

مطب و پزشک دندانپزشکی: پزشکان و دندانپزشکان مطب به بخش های مختلفی مانند بخش معاینه و تزریق نیاز دارند، بنابراین وجود اتاق های دیگر در یک اتاق چندان مطلوب و زیبا نیست تا بتوانند از پارتیشن در مطب خود استفاده کنند. استفاده و به اشتراک گذاری دفتر خود بسیار زیبا و راحت است. به عنوان مثال پارتیشن شیشه ای در مطب دندانپزشکی بسیار کاربردی است و می تواند بخش عکاسی دندان را از بخش جراحی، نسخه و معاینه جدا کند.

مراکز خرید و بازرگانی: در مراکز خرید، بخش هایی مانند خدمات مصرفی و دفتر مرکزی فروشگاه و حتی بخشی از غرفه های فروشگاه به راحتی توسط پارتیشن های شیشه ای از هم جدا می شوند.

فروشگاه ها: در فروشگاه ها می توان با استفاده از یک پارتیشن شیشه ای دو قسمت کسب و کار را از هم جدا کرد، به عنوان مثال یک فروشگاه نقره که ساعت هم می فروشد می تواند فروش ساعت و نقره را جدا کند.

آرایشگاه ها: آرایشگاه ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند. با پارتیشن شیشه ای می توان بخش های مختلف خدمات را جدا کرد و هر سرویس را در یک بخش انجام داد و این راهی برای ارائه خدمات بهتر است.

کوزه ها: از بافل شیشه ای بهتر است در شیشه ها استفاده شود. در بانک ها می توان هر پیشخوان را با یک پارتیشن شیشه ای جدا کرد و محیطی راحت و امن را برای کارکنان ایجاد کرد.

رستوران ها: در رستوران ها و کافی شاپ ها می توان از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضاهای VIP و عمومی استفاده کرد و به همین ترتیب در آشپزخانه قسمت های مختلف کارمندان و کافی شاپ و رستوران را از یکدیگر جدا کرد.

 

این مطلب را هم بخوانید :   فروشگاه الماسیان _ وارد کننده انواع لوازم یدکی تویوتا و لکسوس

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.