در اینبخش بیوگرافی امین رستمی خواننده با احساس و محبوب کشورمان را مرور میکنیم. امین رستمی اهل اصفهان زیباست و تبحر خاصیدر خواندن ترانه های احساسی دارد، ترانه «بارون» امین رستمی یکی از بهترین موزیک های اوست ودر زمان انتشار شنودگان و طرفداران زیادی پیدا کرد. امروز از 0 تا 100 با امین رستمی، فعالیت ها و سبک زندگی او آشنا می‌شویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

مدرک تحصیلی امین رستمی بر خلاف علاقه اش خوانندگی و موسیقی رشته زیست شناسی بیوشیمی بوده و از این رشته در دانشگاه فارغ‌التحصیل شده اسـت. از سن 23 سالگی بـه تهران مهاجرت کرده و مقیم تهران شده اسـت. از لحاظ علاقه او از کودکی بـه خوانندگی و موسیقی علاقه داشته و نخستین خوانندگی خودرا در کلاس پنجم در گروه سرود مدرسه خواند.

امین رستمی اهنگ جدید بسیاری رو منتشر کرده که یکی از آهنگ پرطرفدارماهم تویی هست که تو نت دست به دست شد برای آهنگ های این خواننده ریمیکس های زیبا ساخته شد و منتشر شد…

امین رستمی می گوید

««« از 15 – 16 سالگی حس کردم موسیقی کاری درمن می‌ کند کـه عجیب‌وغریب اسـت، احساس کردم ملودی‌ هایی می‌ توانم بنویسم کـه برای خودم اسـت اما بـه طور حرفه‌ ای از 23 سالگی کار موسیقی را شروع کردم، در واقع از این سالگی دنبال این بودم کـه کار موسیقی را انجام بدهم و تا بـه سطح حرفه‌ای برسد ده سالی زمان برد. »»»

 

 

انرژی مثبت

قشنگی‌های هر چیزی را می‌ توان دید

من ترجیح می‌ دهم به جامعه موج مثبت و عاشقانه بدهم تا این‌ که بخواهم از چیزهای منفی بگویم و بخوانم اگر بخواهد آرامشی باشد، این آرامش از چیزهای خوب به‌ وجود می‌ آید، نه چیزهای منفی …

این مطلب را هم بخوانید :   همه آنچیزی که در مورد سئو و تاثیر آن بر کسب و کارهای مجازی لازم است بدانید

 

 

 

پاسخ های کوتاه

هنرپیشه ها موردعلاقه :  عزت ا.. انتظامی بردپیت – فاطمه معتمد آریا – جسیکا آلبا

تسلط به زبان خارجه : انگلیسی تا 80 درصد – عربی هم بلد هستم

اولین خوانندگی : پنجم ابتدایی در گروه سرود می خواندم

عطر و برند لباس : عطر Channel  مارک لباس Bossini

بارزترین ویژگی : با گذشت و البته زودرنج

تیم فوتبال : پرسپولیس – رئال مادرید

خجالت : خجالتی هستم خیلی زیاد

تکیه کلام : خیلی خوب !