در وهله اول یک محصول باید وظیفه ای را که برای به انجام رساندن آن ایجاد شده است انجام دهد. اگر بتواند این کار را با کمی سبک انجام دهد، حتی بهتر است.

اولین دندانپزشک زن

وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، ضرب المثل «شکل تابع تابع است» اغلب درست به نظر می‌رسد، اما زمانی که فرم عملکرد را افزایش می‌دهد، طراحی به سمت طراحی کشیده می‌شود. مرحله ی بعد. یک طراحی محصول برجسته می‌تواند باعث شود که آن مورد از دست ندهید، یا می‌تواند به خوبی با وظیفه تعیین شده خود سازگار باشد و در فعالیت‌ها ذوب شود.

مانند هر طراح محصول، سازندگان محصولات دندان‌پزشکی فکر زیادی در این زمینه می‌کنند. خلقت آنها چگونه به نظر می رسد یک محصول خوب طراحی شده می تواند توجه بیمار را به خود جلب کند و سوالاتی را ایجاد کند که می تواند مراقبت را افزایش دهد. برعکس، یک محصول می‌تواند به همان اندازه به خوبی طراحی شود که در پس‌زمینه ذوب شود، هرگز مورد توجه بیمار قرار نگیرد، اما همیشه توسط پزشک مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

اما برای بسیاری، طراحی کاملاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اگر محصول کار خود را انجام دهد، پزشک و بیمار هر دو خوشحال هستند، و اغلب از اینکه چگونه طراحی به انجام کار کمک کرده است غافل می شوند. اینجاست که جوایز GOOD DESIGN وارد می‌شوند. این جوایز هر ساله توسط موزه معماری و طراحی آتنائوم شیکاگو با همکاری مرکز اروپایی برای معماری، هنر، طراحی و مطالعات شهری ارائه می‌شوند، این جوایز بهترین‌ها را در طراحی محصول، بسته‌بندی و گرافیک می‌شناسند.

جوایز GOOD DESIGN 2012 شامل تعدادی از محصولات دندانپزشکی بود که همگی به دلایل مختلف برجسته و با هم ترکیب می شوند. در اینجا محصولات دندانپزشکی که امسال جوایز خود را دریافت کردند:

Air Techniques – Mojave Dry Vac

این نمونه کامل چیزی است که باید کار را انجام دهد، اما این کار را با سبکی اضافی انجام می دهد. به احتمال زیاد بیماران یا کارکنان نیازی به نگاه منظم به سیستم جاروبرقی شما ندارند، اما اگر اینگونه به نظر می رسد، چرا آن را در کمد پنهان کنید؟

این مطلب را هم بخوانید :   مواردی که برای ثبت شرکت باید در نظر بگیریم

Dental Photonics – Alta MLS

این سیستم لیزری ماژولار یک بسته جمع و جور با صفحه نمایش لمسی روشن و یک دسته خوب یکپارچه برای جابجایی آن است. این دستگاه که روی یک پیشخوان با نمایشگر روشن تنظیم شده است، مطمئناً بیماران را در مورد کارهایی که می تواند برای آنها انجام دهد سؤال می کند.

Dürr Dental – Vista Scan Mini Plus Image Plate Scanner /p>

طراحی تمیز و ساده باعث می‌شود این صفحه‌اسکنر در پس‌زمینه محو شود. به نظر می رسد با تکنولوژی بالا بدون تحمیل. شکل و اندازه به این دستگاه اجازه می دهد تا یک حضور اپراتور بدون مزاحمت داشته باشد.

Ivoclar Vivadent – Bluephase Style LED Curing Light

این باریک نور درمانی مطمئناً مطابق با نام خود است. رنگ بدنه مشکی، سفید و خاکستری که به راحتی در دست پزشک قرار می گیرد، براق و شکل گرفته است که به آن حس پاپ می بخشد. دسترسی به کنترل‌ها آسان است، اما محجوب است و به این نور ظاهری ساده و کارآمد می‌دهد.

Philips Sonicare – Airfloss

این بهداشتی این ابزار به نظر می‌رسد که در خانه در فضای بیرونی کار می‌کند، و جذاب کردن یک ابزار مراقبت از خانه مطمئناً به استفاده از آن کمک می‌کند.

Philips Sonicare – DiamondClean Power Toothbrush /p>

خط مسواک های برقی فیلیپس سونیکار به بسیاری از بیماران کمک کرده تا رژیم های مراقبت خانگی خود را بهبود بخشند. این آخرین نسخه همه چیز را باریک می کند، شارژ داخل قاب را اضافه می کند و به همان اندازه تمیز به نظر می رسد.

منبع: https://bamboblog.ir/اولین-دندانپزشک-زن/