طراحی سایت در شیراز

مزایای طراحی سایت در شیراز [لوین سایت lovinsite]

در دنیای دیجیتالی امروز، وبسایت هر کسب‌وکار اولین جایی‌ست که مشتریان به آن مراجعه می‌کند. و در اولین بازدید، این وب سایت است که به تنهایی بازدیدکنندگان را با اهداف، فرهنگ، خدمات و کاراکتر یک برند آشنا می‌کند.

کاربران در عرض 50 میلی‌ثانیه از روی وب سایت‌تان، تصمیم خود را درباره کسب‌وکار شما می‌گیرند.

وب سایت شما منعکس‌کننده هویت سازمان شماست، اما باید چیزی فراتر از صفحه‌های زیبا و UI خیره‌کننده باشد. ما در «دیجیتالیست» طراحی سایت شیراز برای کسب‌وکار شما را طوری انجام می‌دهیم تا بازدیدکنندگان را کاملا درگیر کند، روی دستگاه‌های مختلف واکنش‌گرا باشد، و رتبه‌های برتر گوگل را فتح کند.

طراحی سایت ویژه در شیراز

هر کسی می تواند بدون هیچ محدودیتی از سایت وردپرس تم رایگان را دانلود کرده و از آن برای ساخت هر نوع وب سایتی استفاده کند. شرکت لوین طراحی سایت وردپرسی را نیز به بهترین نحو انجام می دهد.

یکی از خدمات شرکت طراحی سایت آدینه نوین طراحی سایت ویژه در شیراز می باشد. در صورت ثبت سفارش طراحی سایت ویژه در شیراز، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را برای طراحی رایگان وب سایت مورد نظر راهنمایی می کنند تا صاحب بهترین وب سایت برای کسب و کار خود شوید

https://lovinsite.com/design-site-shiraz/

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟

1 – وب سایت هیچ وقت نمی خوابد. اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

2 – رقبای شما وب سایت دارند. اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود، خصوصا اگر به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد

3 – گوگل شما را به مشتریانتان معرفی می کند. بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر داده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. کسب و کار شما باید آنلاین هم در اختیار مردم باشد.

4 – داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی کسب و کار شما را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد شد.

5 – کسب و کار های کوچک آنلاین درآمد عالی دارند. بر اساس آمار، کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط 39 درصد بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند دارند. از جمله بهترین شرکت های طراحی سایت در شیراز می توان به زنوس، سیرن وب دیزاین، بهار آرام، لوین سایت، داده ورزان، ویستا اپ، آدینه نوین و چیارا اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   دکوراسیون اداری

اهمیت طراحی سایت در شیراز

در دنیای کنونی که اینترنت و استفاده از وسایل الکترونیکی فراگیر شده است طراحی سایت ضرورت می یابد. کسب و کارهایی که به هر دلیلی نتوانستند در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی ایجاد کنند محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان هستند. زیرا اکثر افراد با وجود مشغله های زیاد بدنبال راهی آسان برای رسیدن به خواسته هایشان هستند و دیگر وقت خود را در ترافیک های طاقت فرسا هدر نمی دهند. امروزه افراد علاوه بر کسب و کارهای سنتی یک سایت برای خود راه اندازی کرده اند تا از این طریق نه تنها در سطح شهر بلکه در سطح جهان دیده شوند.

داشتن سایت باعث به روز بودن شما می شود. و اهمیت اصلی آن درباره رقابت با دیگر شرکت ها است. طراحی سایت در اصل برای تجارت نیست. هدف از طراحی سایت در زمینه های مختلف متفاوت است. گاهی اوقات برای شناخته تر شدن و معرفی آثار است. و گاهی اوقات نیز برای اشتراک گذاری اطلاعات و آموزش است. همینطور برای ارائه خدمات نیز استفاده می شود. در نتیجه در دنیای امروزی طراحی سایت، ابزاری چند کاره و مهم است.

مزایایی داشتن یک وبسایت از شرکت طراحی وب شیراز :

۱. دسترسی
هر کسی در سراسر جهان می تواند از طریق اینترنت به شما دسترسی داشته باشد. داشتن یک وب سایت شما را از هر جایی قابل مشاهده می کند. یک وب سایت اولین نشانه اصالت در اینترنت است. یک مشتری معمولی همیشه کسب و کاری را ترجیح می دهد که بتواند در هر زمان و از هر مکانی به آن دسترسی داشته باشد.

۲. کسب و کار خود را به نمایش بگذارید
با کمک یک وب سایت، هر کسب و کاری می تواند محصولات/خدمات خود را با استفاده موثر از خلاقیت و یک رابط کاربر پسند به نمایش بگذارد. این آزادی خلاق به شما کمک می کند تا در دراز مدت یک پایگاه مشتری منظم ایجاد کنید. می‌توانید تصاویر، آموزش‌های ویدیویی سفارشی، پی‌دی‌اف، کتاب‌های الکترونیکی، راهنمای کاربر و هر چیزی که کسب‌وکار شما را برای هر کسی که از وب‌سایت بازدید می‌کند شخصی‌سازی می‌کند را شامل کنید.

۳. اطمینان از اعتبار برند
وب سایت نوید اینترنت است. این اولین قدم برای اطمینان از اعتبار برند شما در اینترنت است. مهم نیست که چقدر در یک فروشگاه فیزیکی خوب هستید یا اعتبار خود را دارید.

۴. همه رقبای شما اینجا هستند
شما در بازار تنها نیستید. شما در سرتاسر دنیا رقیبان دارید. در آن صورت، ممکن است قبلاً اعتباری در بازار ایجاد کرده باشند و اعتماد اولیه مشتری را به دست آورده باشند. در این سناریو تا این زمان آنها حداکثر شایسته جستجوهای گوگل هستند.

۵. ارتباط قوی با مشتری
تجارت یک دوی سرعت نیست، یک ماراتن است. به دست آوردن مشتریان بلند مدت وفادار جایزه شماست. یک فروشنده پاسخگو و مسئولیت پذیر همیشه هر چقدر هم که آن را دیر تمام کند، برنده مسابقه است. یک وب سایت سریعترین راه برای ایجاد روابط قوی با مشتری در طولانی مدت است. غافلگیر کردن آنها با ایمیل های تخفیف مناسب و پاسخ به نظرات، شکایات و پیشنهادات آنها فقط از طریق یک وب سایت امکان پذیر است.

منبع: لوین سایت https://lovinsite.com/