پنج روز از هارد فورک Bitcoin Cash می گذرد که کاملاً جدید به وجود آورد – Bitcoin ABC و Bitcoin SV. در حالی که جنگ مقدس بین حامیان پروتکل های جدید در جریان است، چالش های گران در جستجو هستند تا بفهمند چه اتفاقی برای ذخیره‌های بیت‌کوین کششان افتاده است و چگونه می‌توانند ادامه دهند.

 

ما بیانیه‌های رسمی برخی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال را می‌توان تصویری واضح از آنچه در مورد بیت‌کوین کش و فرزندان آن‌ها در این بازار “پس از فورک” می‌گذرد به دست آوریم.

 

هر دو سکه برابر ایجاد می شوند…

چند صرافی بزرگ بیت کوین ABC و بیت کوین SV را با علامت های جدید اختصاص داده و تجارت را از سر گرفته اند. سرمایه گذاری و ذخیره در بیشتر مکان ها معلق است

Poloniex

ما تبدیل همه موجودی های BCH به BCHABC و BCHSV را به پایان رساندیم. بازار BCH اکنون غیرفعال است. بازارهای BCHABC/BTC، BCHSV/BTC، BCHABC/USDC و BCHSV/USDC باز هستند. سرمایه‌گذاری و برداشت BCHABC و BCHSV همچنان ادامه می‌یابد و تا زمانی که شبکه‌ها تثبیت نشوند، خواهند شد.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/forex-training/

Kraken

Kraken از کاربران می‌خواهد در هنگام برخورد بسیار با بیت کوین SV محتاط باشند و قول می‌دهند در صورت حمله زنجیره‌ای، ضررهای نگهداری را در بین دارندگان BSV در Kraken اجتماعی کند.

Bitcoin SV برای معامله در برابر بیت کوین (BTC)، USD و یورو در دسترس است.

Huobi

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، Huobi به زمان نیاز دارد تا پایداری شبکه را آزمایش کند و مطمئن شود که همه چیز به‌خوبی کار می‌کند قبل از اینکه این خدمات را برای هر دو BCH و BSV باز کند.

…اما یک سکه برابرتر از سایرین است

برخی از پلتفرم‌های مشخصی بیت کوین ABC را بیت کوین واقعی می‌دانند و به آن علامت BCH اختصاص داده‌اند. همه زیرهای توکن‌های Bitcoin SV را بین دارندگان BCH انجام دادند و خدمات جدید را برای سکه فعال کردند.

Bittrex

Binance

Binance مناسب ندید که علامت قدیمی را به هیچ عنوان نشان دهد – احتمالاً به این دلیل BCC معمولاً به عنوان بلیط برای طرح منحل‌شده Ponzi Bitconnect شناخته می‌شود.

در حال حاضر، کاربران Binance می‌توانند BCHABC و BCHSV را انجام دهند، اما ذخیره‌ها و جمع‌آوری‌ها چندین معلق هستند. هنوز هیچ به روز شده دیگری وجود ندارد.

#Binance بیت کوین کش ABC (BCHABC)، بیت کوین کش SV (BCHSV) را توزیع کرده است. و تجارت را باز خواهد کردhttps://t.co/Ex5YmLkspH pic twitter.com/UAv1VYVzVd

OKEx

در حال حاضر، کاربران OkEx می‌توانند به حساب‌های BCHABC و BCHSV خود واریز کنند، خدماتی که بعداً در اختیار خواهند داشت، برداشته می‌شوند. این شرکت قول داده است که از دارایی های کاربران در برابر حمله مجدد محافظت کند.

علاوه بر آن، OkEx مشخصات آینده BCH را قبل از فورک تغییر داد. که شد به تحویل زودهنگام برای برخی از قراردادها شد و باعث زیان هنگفت برای معامله گران شد.

سپرده گذاری BCHABC و BCHSV در دسترس است: ما قبلاً سپرده گذاری BCHA و BCHSV را باز کرده ایم. لطفا مطمئن باشید که هیچ حمله تکراری به دارایی های شما نخواهد رسید. خروج BCHABC و BCHSV به زودی در دسترس خواهد بود. #OKExAnnouncementhttps: //t.co/YTpvfjsiVo

نه خیلی سریع!

پنج روز گذشته، اما برخی از صرافی‌ها همچنان کاربران خود را حدس می‌زنند.

Bitfinex

با توجه به آخرین اعلامیه، Bittfinex ممکن است تصمیم بگیرد که علامت BCH را به یکی از سکه ها اختصاص دهد، زمانی که فورک کامل تلقی شود.

این بخش با اخبار فعلی از تاریخ 21/11/2018 به روز شد

Coinbase

این شرکت می‌گوید که بیت‌کوین کش آفلاین می‌ماند تا زمانی که مطمئن شوید گرد و غبار فروکش کرده و شبکه پایدار است. باید دید صرافی تیک BCH را مجدداً به یکی از سکه‌های جدید معرفی می‌کند یا از ویژگی‌های Binance می‌کند، که در آن هر دو با تیک‌های جدید می‌شوند.

ما به نظارت بر شرایط شبکه در طول فورک بیت کوین کش (BCH) ادامه می دهد. ارسال، دریافت، خرید و فروش BCH تا زمانی که از ثبات و امنیت مطمئن باشید، آفلاین خواهد ماند. شبکه، در این مرحله به‌روزرسانی‌های اضافه را ارائه کرد.

BitPay

BitPay به صورت پردازش موقت بیت کوین کش را برای هارد فورک BCH امروز کرده است.

در حالی که برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد استفاده از بیت‌پی از علامت BCH برای بیت‌کوین ABC وجود دارد، BitPay این اطلاعات را بررسی کرده‌اند.

مهر بیت

Bitstamp مستقر در بریتانیا در اردوگاه بلاتکلیف است.

طبق نظرات نمایندگان Bitstamp در زیر توییت اعلامیه، تجارت BCH تا اطلاع ثانوی در آینده نخواهد بود.

BCH FORK: سپرده و برداشت بیت کوین کش در Bitstamp متوقف شده و ممکن است برای مدتی در ماندن، بسته به وضعیت چگونه پیش می رود.