هود های میلان به دلیل داشتن طراحی عالی، کیفیت بالا، ماندگاری و دوام مناسب، سیستم صوتی هوشمند با کیفیت و قابلیت تمیز کردن آسان تبدیل به یکی از محبوب ترین برند های هود آشپزخانه شده است.

نصب هود میلان چگونه خواهد بود؟

نصب هود آشپزخانه میلان به نوع مدل و نوع نصب آن بستگی دارد. با این حال، اکثر مدل‌های هود آشپزخانه میلانو با دارا بودن دفترچه راهنمای نصب و همچنین قطعات مورد نیاز برای نصب، به راحتی و با کمترین نیاز به تخصص فنی قابل نصب هستند. به هر حال، بهتر است همیشه برای نصب هود آشپزخانه میلان از یک نفر متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

چرا بسیاری از افراد هود های میلان را می خرند؟

این هود علاوه بر زیبایی و کارایی یک دلیل خیلی مهم دارد که آن هم قیمت هود میلان است. شما با خرید هود میلان علاوه بر بهره مند شدن از یک هود باکیفیت و مناسب، زیبایی خاصی را به آشپزخانه خود نیز می توانید ببخشید. همچنین بحث هایی همچون نگهداری، گارانتی و… تماما از نکات مثبت این هود ها هستند و به عنوان یک نکته نسبتا منفی باید بگوییم برای کسانی که خیلی به دنبال لاکچری سازی فضای خانه هستند، این برند خیلی توصیه نمی شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش هود برند میلان چقدر و چگونه است؟

شرکت تولیدی میلان برنز سینا که با نام تجاری میلاد فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده است هرچند با به کارگیری تکنولوژی روز و مدرن و استفاده از نیروهای متخصص و ماهر تلاش می کند کیفیت محصولات خود را بالا برده و گواهینامه های اعتبار سنجی داخلی و خارجی را برای تایید کیفیت کالاهای تولیدی خود دریافت نماید. اما این شرکت برای ایجاد اطمینان خاطر در مصرف کنندگان و تضمین کالای فروخته شده برای هود های عرضه شده خود گارانتی 18ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله در نظر گرفته است که می تواند زمان مناسبی برای عیار سنجی یک کالا از نظر کیفیت و عملکرد باشد.

مسئولان این شرکت تلاش می کنند با گسترش شبکه نمایندگی های رسمی و فعال، تحت نظارت شرکت های پشتیبانی کننده، خدمات 24 ساعته‌ و با کیفیتی را به مصرف کنندگان  محصولات خود ارائه دهند.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین مرکز فروش تابلو در تهران

 

در چه شرایطی خریداران و مصرف کنندگان هود آشپزخانه میلان می توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند؟

برای استفاده از گارانتی یا خدمات پس از فروش هود میلان ابتدا باید خریدار کارت گارانتی یا فاکتور فروش ممهور به مهر فروشنده را دریافت نماید. سپس برای نصب و راه اندازی هود با شماره های درج شده بر روی آن ها تماس حاصل نمایید.

 

لذا خریداران هود های برند میلان نباید قبل از مراجعه تکنسین‌های نصاب شرکت میلان نسبت به بازکردن کارتون هود خریداری شده خود اقدام نمایند چون ممکن است فرد نصاب این کار را خلاف مقررات دانسته و از نصب و راه اندازی هود و فعال کردن کارت ضمانت نامه و گارانتی  آن خودداری کند.

 

سخن پایانی

میلان یکی از برندهای فعال و شناخته شده در زمینه تولید انواع هود های آشپزخانه بخصوص هودهای شومینه ای، مورب و مخفی است که از سال 1391خورشیدی فعالیت خود را آغاز نموده است. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد، پاکدشت  از توابع  استان تهران قرار دارد. این شرکت با نام تجاری میلان برنز سینا ثبت شده است که با نام تجاری میلاد شناخته می شود.

 

شرکت هود میلان با توجه به کیفیت مناسب محصولات خود سعی می کند برای حمایت از مصرف کنندگان حتی المقدور محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، ضمانت نامه 18ماهه و خدمات پس از فروش 10ساله عرضه نماید. خریداران هود میلان پس از خرید محصولات مورد نظر و نصف و فعال کردن گارانتی آن می‌توانند در صورت معیوب و مشکل دار بودن دستگاه از طریق پل های ارتباطی این شرکت مثل شماره تلفن 22339734 با کارشناسان این شرکت برای تعمیر و نگهداری هود موارد استفاده خود تماس برقرار نمایند.