5 ترفند برای داشتن تناسب اندام

: 5 ترفند واسه داشتن تناسب اندام

 

خانوم ساتینا اوبرشلاگ و راه های پیشنهادی اون واسه کاهش و حفظ وزن

1. مثبت فکر کنین

کاهش وزن قبل از هر چیزی از درون آدم نشأت گرفته و شروع می شه. افکار و نگرشای منفی می تونه به شکست و ناامیدی منجر شه، اما مثبت اندیشی و خوش بینی شادی و موفقیت رو واسه آدم به ارمغان می آورد. در هر کاری که انجام می دید، مثبت اندیش باشین.

2. اهداف هوشمندانه و دقیق مشخص کنین

نگید که فقط می خواید وزن کم کنین چون این هدف بیشتر از اندازه کلیه و به نتیجه ای نمی رسه. هدفی که انتخاب می کنین باید خاص باشه – تک تک کیلوگرم و گرمایی که می خواید کم کنین، چارچوب وقتی که می خواید در اون مدت وزن کم کنین – این هدف، واقعی تر و قابل دسترسیه. حالا می تونین به طور کامل حساب و کتاب وزن خود رو در دست داشته باشین.

3. همیشه آماده باشین

همیشه غذای بسته بندی شده در محل کار یا در سفر همراه خود داشته باشین. در کیف خود همیشه غذایی واسه ته بندی داشته باشین تا از گرسنگی و زیاده روی در خوردن وعده های اصلی جلوگیری کنین. یادتون باشه همیشه یه کیف ورزشی شامل وسایل اولیه تمرین کردن در ماشین خود داشته باشین تا واسه تمرین کردن جای هیچ عذر و بهونه ای باقی نمونه.

4. وعده های غذایی کوچیک و راضی کننده بخورین

به جای اینکه به مدت طولانی گرسنه بمونین و وقت شام جبران کنین و هر چیزی که به دستتون رسید ببلعید، تلاش کنین از خوردن وعده های غذایی کوچیک تر اما با تعداد بیشتر در طول روز که شامل کربوهیدراتای سالم و پروتئینای بدون چربی باشن لذت ببرین.

5. قدمای منطقی وردارین

تمرکز خود رو بر انتخاب یه گزینه سالم و در لحظه معطوف کنین، اصلا اهمیتی نداره که گزینه انتخابی تون چقدر بزرگ یا کوچیک باشه. بعد از خوردن وعده غذایی، میان وعده یا تمرین کردنتون، به خودتون افتخار کنین که یه قدم به هدف بلند مدتتان نزدیک تر شدین.

 

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *