لوله دو جداره دارای شکل موجدار است و در نتیجه قدرت بسیار زیادی در مقاومت فشرده سازی دارد که حدود تحمل 30 تن بار جدول سایز لوله کاروگیت است . 1. خرید این محصولات از شرکتهای معتبر، امکان سفارشی سازی لولههای فاضلابی را در هر سایزی فراهم میکند. حجم زیادی از آب های غیر قابل شرب در بخش های مختلف می توانند در مسیر این لوله ها جریان پیدا کنند و به محل مناسب انتقال داده شوند.نصب لوله کاروگیت فاضلاب هزینه های نصب و راه اندازی را در روش دفنی کاهش می دهند. اگر ملاحظات نصب و مهندسی کامل رعایت گردد، از آنها میتوان برای سالهای طولانی بدون هیچگونه مشکل و شکسته شدن لوله استفاده کرد. روش دیگر به این صورت است که اتصال لوله ها به وسیله باندهای کوپلینگ همراه با گسکت یا بدون آن می باشد، این لوله ها را می توان به صورت قطعات بلند تولید کرد و به مکان مورد نظر برای نصب تحویل داد.

 

از ویژگیهای موثر لوله کاروگیت میتوان به عمر مفید طولانی، آسیب پذیری بسیار کم و کاهش قابل توجه هزینه پروژهها اشاره کرد و به همین دلیل است که اکثر کارفرمایان و پیمانکاران استفاده از این لوله را ترجیح داده و از آن استفاده می کنند؛ در نتیجه سود پروژه افزایش یافته و هزینههای جانبی کاهش پیدا میکند. با نظر به این مهم که جریان حامل فاضلاب شامل مواد جامد است، کاستن از زبری نسبی لوله کاروگیت موجب کاهش رسوب گذاری جریان های فاضلابی می گردد که خود باعث کاهش هزینه های نگهداری شبکه ی جمع آوری فاضلاب می شود. صرفه جویی در هزینه های نصب و راه اندازی خطوط لوله کشی شهری و روستایی و سرعت در نصب و حمل و نقل، یکی از مهم ترین ویژگی های این لوله های دوجداره است. نصب این نوع لوله بسیار آسان است و به حداقل تجهیزات جانبی نیاز دارد. این مشاوره موجب میشود که چنانچه در خرید خود به سراغ گزینه اشتباهی رفته اید، سریعاَ پیش از متضرر شدن، انتخاب خود را تعویض کنید. برای خرید لوله کاروگیت مستقیم از کارخانه کافیست وارد وبسایت ما شوید و با کارشناسان ما مشاوره کنید.

اگر نسبت به این تجهیزات مهم حوزه آب و فاضلاب هیچگونه اطلاعاتی ندارید، بایستی بدانید که لوله کاروگیت یک لوله فاضلابی دو جداره میباشد که از پلی اتیلن ساخته شده است و معمولا سیاه رنگ است. نوع S: این لوله یک مقطع دایره دو جداره میباشد که یک دیواره راه راه بیرونی و یک پوشش داخلی صاف دارد. نوع D – سطح مقطع این نوع لوله دایرهای شکل و متشکل از یک دیواره داخلی صاف و متصل به یک دیواره بیرونی صاف و دارای عناصر اتصال حلقوی یا اسپیرال است. برای آبرسانی، زهکشی و کاور کردن کابل یــــــــــا انتقال گازها، آبیاری اراضی باغی و کشاورزی و دیواره چاه ها؟ جدای از جابجایی آب غیر آشامیدنی در داخل شهرها، از لوله بتنی می توان برای انتقال آب غیر قابل شرب زیرزمینی در فواصل طولانی استفاده می شود. لولهکاروگیت ۱۶۰ میلیمتر: در تصفیهخانههای فاضلابهای شهری، جهت نگهداری آب شرب زیر کامیون و ماشینآلات و برای سیستمهای لولهکشی استفاده میشود. این دسته از لوله های پلیمری شکننده و قابل اشتعال هستند و در دمای زیر صفر می شکنند. پلی اتیلن دارای خواص لازم و کافی و طول عمر بالا و تامین نیاز های بشر در انتقال فاضلاب که حداقل خوردگی و ساییدگی توسط گازها و اسیدهای فاضلابی را داراست.

 

لوله های پی وی سی زهکش این شرکت بر اساس استاندارد DIN 1187 تولید می گردند همچنین بازرگانی آبراهه این لوله ها را با استفاده از مواد PVC و با افزودن استابلایزرهای خاص لوله زهکشی پی وی سی تامین و تحویل می نمایند. لوله های زهکش از دو جنس پلی اتیلن و پی وی سی و به صورت مشبک و نیمه مشبک با پوشش الیاف PP450 یا بدون آن تولید و عرضه می شوند. بد نیست بدانید که انواع لوله زهکش، به شکل مشبک و یا نیمه مشبک طراحی و تولید میگردند. همانطور که پیشتر نیز عنوان شده، انواع لوله کاروگیت به عنوان پرکاربردترین لولههای انتقال فاضلاب و آبهای سطحی در جهان و ایران شناخته میشوند. زهکشی زیر سطحی آب را به زیر سطح روسازی می رساند. و لایه درونی آن، سطحی بسیار صاف است که ب رنگ آبی یا زرد می باشد. لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی یا همان لوله کاروگیت دارای شکل خاص و جالب توجهی است. همچنین جالب است بدانید که شرکت ناب زیست در ایران، توانسته است تا بزرگترین لوله کاروگیت خاورمیانه را به لحاظ سایز تولید کند. در صورت بالا رفتن بیش از حد دما، در نحوه اتصال لوله کاروگیت مشکل هایی به وجود می آید

این مطلب را هم بخوانید :   تشخیص سوراخ در قلب نوزادان

برای تخلیه، ابتدا باید سطح صافی وجود داشته باشد. سازگاری با جوش اکستروژن: در لوله­ های رده قبلی که از اتصالات سوکت و اسپیگوت استفاده می­ شد به مرور زمان وقتی لوله ها در محل اتصالات دچار شکستگی و نشتی می­شدند امکان تعمیر وجود نداشت و باید قسمت معیوب را تعویض می­ کردند اما در لوله ­های کورتیوپ کاروگیت چنین رخدادی وجود ندارد و چون با نوع اتصال اکستروژنی کاملا سازگاری دارد در صورت بروز مشکل نیز به راحتی قابل ترمیم است (رده­های قبلی سازگار با جوش الکتروفیوژنی هستند). به مانند هر خرید صنعتی و تجهیزات دیگری، خرید لولههای کاروگیت نیز تابع شرایط خاص خود میباشد. درواقع با استفاده از این ضوابط، اگر لوله کاروگیت بر اثر فشار و شرایط محیطی تغییر شکل دهد، قادر است تا مجدداَ به شکل اولیه خود بازگردد. اگر لوله کاروگیت دقیقا مطابق همین استانداردها و در شرایط ایده آل تولید و ساخته شود، در برابر ضربه، فشار، تنش، سایش و خمیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می شود.

 

لوله کاروگیت بیشتر در کشورهای آمریکا، چین، آلمان و لهستان تولید می شود و ایران نیز یکی از تولید کننده های اصلی و از برترین صادر کنندگان این لوله میباشد. در بین انواع لوله زهکشی میتوان ۴ دسته اصلی را نام برد: ساده، مشبک، نیم مشبک و الیاف دار است. عرضه لوله پلی اتیلن درجه یک دوجداره کاروگیت به تمامی مشتریان و متقاضیان این محصول در اسرع وقت و رفع نیاز سریع آنها به این نوع لوله ها از اهداف اصلی و مهم این فروشنده ها به شمار می رود تا بتوانند رضایت کامل افراد را در خصوص کیفیت و نوع خدمات خود پس از خرید و استفاده از آن به دست آورند. در حقیقت استحکام خام میتواند گزینه مناسبی برای نصب لوله کاروگیت به شمار بیاید. به طور کلی انواع لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین عناصر حوزه آب و فاضلاب در تمامی جهان به شمار میرود که در انتقال آب، گاز، فاضلاب و هر گونه سیال یا گازی که بخواهد با طی کردن راهی مشخص، از یک منبع تولید سیال به سمت مقصد نهایی جریان پیدا کند، استفاده میشود.

 

۷-کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال سیالات خنک کننده و گرم کننده صنعتی چیست؟ نکته قابل توجه این است که در کشور ایران، تولید این لولهها از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و شرکتهای معتبر متعددی در این زمینه فعال هستند. چرا که عوامل موثر بر قیمت لوله کاروگیت متنوع است. اما چرا خرید این لولهها بایستی از شرکتهای معتبر انجام شود؟ در گام بعدی، اتصال لولهها بایستی با روشهایی صحیح و مستحکم انجام شود. بههمین منظور است که اکیداَ توصیه میشود از پساب خروجی این تجهیزات در آبیاری های شهری استفاده نشود و به چاه های جذبی یا تصفیه خانههای شهری (بمنظور تصفیه کامل فاضلاب) هدایت گردد. استاندارد 16961 DIN مربوط به مقاومت حلقوی لوله کاروگیت در کاربردهای طولانی مدت است. لوله زهکش یکی دیگر از انواع لولههای حوزه آب و فاضلاب است که دارای سوراخهای ریزی است که در سطح فوقانی و یا زیر زمین نصب شده و هرگونه رطوبت اضافی موجود را به خود جذب مینماید.