سایت اندروید پارسی که به آدرس androidparsi.ir می باشد. انواع بازی های مود شده به همراه نسخه جدید برنامه و بازی با لینک مستقیم برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید به بازی و برنامه ها به صورت آرشیو و دسته بندی شده با حالت منظم دسترسی پیدا کنید.

 

معرفی سیستم عامل اندروید

اندروید یکی از سیستم عامل های محبوب برای پلتفرم های موبایل هوشمند است که توسط گوگل ایجاد و توسعه یافته است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری بسیار خوبی است که باعث شده میلیون ها کاربر در سراسر جهان از آن بهره مند شوند. نوع رابط کاربری به علاوه تطبیق پذیری آن از مزایا و ویژگی ها محسوب می شود. نحوه استفاده و پیکربندی این نرم افزار سیستم عامل آسان و ساده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و یادگیری سریع را تجربه کنند. در ادامه بیشتر به ویژگی ها و مزایای استفاده از این سیستم عامل اشاره خواهیم کرد و امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شود.

همچنین سایت های دانلود بازی و نرم افزار اندروید زیادی وجود دارد که می توانید این بازی ها و نرم افزارها را دانلود و نصب کنید. یکی از سایت های دانلود رایگان https://androidparsi.ir پر از بازی و نرم افزار رایگان است.

نحوه استفاده و پیکربندی این نرم افزار بر روی سیستم عامل ساده و آسان برای استفاده و یادگیری سریع برای همه است. در زیر بیشتر در مورد ویژگی ها و مزایای استفاده از این سیستم عامل صحبت خواهیم کرد و امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد. اندروید یکی از سیستم عامل های محبوب پلتفرم هوشمند است که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته است. این سیستم عامل دارای یک رابط کاربری عالی است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان از آن بهره مند شده اند. نوع و انعطاف پذیری رابط کاربری از مزایا و ویژگی هاست.

همچنین بسیاری از سایت های دانلود بازی اندروید وجود دارد که می توانید این بازی ها و نرم افزارها را دانلود و نصب کنید. یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان پر از بازی ها و برنامه های رایگان است. برای دانلود بازی و اپلیکیشن اندروید از اینجا اقدام کنید و روی دکمه متن کلیک کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   پودر پسته کوشادانه

بازی های اندروید!

یکی از جنبه های جالب سیستم عامل اندروید و مزایای آن وجود مارکت گوگل پلی است که در آن می توانید به بازی کامل دسترسی داشته باشید. با دانلود بازی ها و اپلیکیشن های اندروید برای شما بسیار کاربردی و مفید است. برخی از آنها با بازی های کنسول و رایانه شخصی رقابت می کنند یا در رایانه های کنسولی و دستگاه های تلفن همراه در دسترس هستند. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین بازی های اندروید در حال حاضر وجود دارد. اینها بهترین ها هستند، بنابراین لیست اغلب تغییر نمی کند، مگر اینکه چیز بهتری بیاید.

تعداد زیادی بازی اندرویدی جدید که هر روز به این سیستم عامل اضافه می شوند و نسبت به نسخه ها و سال های قبل پیشرفت زیادی کرده اند. بازی های اندرویدی قابل نصب بر روی گوشی های موبایل شیائومی، سامسونگ و سونی و می توانید از بازی آن ها لذت ببرید. بازی های اندروید در اندازه های مختلف با فرمت های apk و xapk موجود می باشد. برخی از آنها دارای داده هستند و می توانند بزرگتر از بازی های دیگر باشند.

معرفی بازی های محبوب

Call of Duty: Mobile یک بازی اندروید است. بازی کلاف در تمامی سیستم عامل ها بسیار محبوب و دارای امتیاز بالایی است، بنابراین ما آن را زودتر از همیشه اضافه کردیم. شما می توانید در این بازی هیجان زده شوید و لذت ببرید. آخرین نسخه این بازی را می توانید از سایت اندروید فارسی دانلود کنید و از دانلود و نصب آن پشیمان نخواهید شد.

علاوه بر بازی های ذکر شده در بالا، بسیاری از بازی های محبوب اندرویدی دیگر نیز وجود دارند که می توانید به صورت رایگان آنها را بازی کنید.