قیمت پیانو هایلون

 

Ningboo Heilon تولید قطعات و قطعات پیانو را در سال 1986 در دوران نینگبو آغاز کرد و در سال 1995 شروع به مونتاژ پیانو کرد. تا سال 2000، کارخانه مونتاژ پیانو به یک مجموعه کامل تولیدی تبدیل شد. کارخانه Haylon اکنون بیش از 40000 فوت مربع مساحت دارد و 800 کارمند دارد. علاوه بر این، Hailon برنامه های دیگری برای ساخت یک نیروگاه 20000 فوت مربعی برای توسعه بازار ایالات متحده دارد. علاوه بر این، کارخانه تجمیع پیانو این شرکت در سال 2008 افتتاح شد. برند Feurich علاوه بر تولید و توزیع برند Haylon، پیانو تولید می کند. علاوه بر این، Haylon حتی تمام قطعات پیانو را برای چندین برند دیگر قرارداد بسته است. Hailon اخیراً اقدام به تبدیل شنژن به یک شرکت عمومی در یک سهام کرده است. پیانو هایلون

 

Haylon در حال حاضر دارای چهار خط تولید برای پیانو دیواری (به ویژه دیوار بالایی) و پنج خط تولید برای پیانو می باشد. در سال 2010، Hailon مدل HU7-P 132 سانتی متری را معرفی کرد. به گفته این شرکت، این پیانو دارای صدای منحصر به فرد و قدرتمندی است که برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های ایالات متحده ساخته شده است. این مدل دارای یک پدال مرکزی است که می توان آن را به طور کامل توسط مکانیزم پدال پوشاند.

در سال 2011، Hailon مکانیزمی را برای پیانو بزرگ معرفی کرد که به شما امکان می دهد درب پیانو را با دقت ببندید. Hailon به اختصار سیستم حفاظت از اعضای Hailun یا HLPS نامیده می شود. این سیستم در کارخانه و زمانی که پیانو ساخته شد ساخته شد. با ساخت این سیستم حتی یک کودک کوچک نیز می تواند به راحتی درب وزنه پیانو را باز کند و این روش از افتادن به دست و بازو جلوگیری می کند.

Hailon یک امر خانوادگی است که توسط مشتریان خود به دلیل دقت و قابلیت اطمینان آن شناخته شده است. با استفاده از تجربه گروه هایلون، تجربه ولتزکی (پیانیست اتریشی)، هایلون به یکی از غول های تولید پیانو شرقی تبدیل شد. در این مدت هالون با طراحانی از سراسر جهان از جمله جورج امرسون، اسلاتکوویچ سیبین و اما شیگرو کار کرد.

آنها همچنین با طراح فرانسوی استفان پائولو کار کردند تا اطمینان حاصل کنند که ساختار و فضای داخلی کابینت پیانو با محصولات قدیمی تولید شده در بازار اروپا رقابت می کند. اگرچه Heilon هنوز یکی از معروف ترین پیانوهای صنعت پیانو نیست، اما ابزار خوبی برای نوازندگانی است که می خواهند پیانویی زیبا، بی نقص و در دسترس بخرند. barbadpiano.com

Hailon یک امر خانوادگی است که توسط مشتریان خود به دلیل دقت و قابلیت اطمینان آن شناخته شده است. با استفاده از تجربه گروه هایلون، تجربه ولتزکی (پیانیست اتریشی)، هایلون به یکی از غول های تولید پیانو شرقی تبدیل شد. در این مدت هالون با طراحانی از سراسر جهان از جمله جورج امرسون، اسلاتکوویچ سیبین و اما شیگرو کار کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   آموزش آشپزی ایرانی

Hailon با تمام شرکت های چینی که به ایالات متحده صادرات دارند کاملاً متفاوت است. چن هایلونگ، صاحب Hailon، یک کارآفرین تمام عیار در لحن دنیای اقتصاد غرب و مسلط به مسائل اقتصادی از همه جهات است. در واقع تولیدکنندگان از نوع صنعتی قطعات یدکی دیگر سازندگان پیانو را می سازند و وارد دنیای تولید پیانو می شوند. در سال 1998، او یک زیرمجموعه کامل از Haylon را خریداری کرد تا سیاست های کیفیت محصول و شیوه های تجاری را دنبال کند.

Hylon 121C-A دارای 3 پدال برنجی و یک پیانوی دیواری با 88 کلید است. این پیانو 48 سانتی متر ارتفاع، 58 سانتی متر عرض و 130 سانتی متر طول دارد. پیانو در رنگ های سفید، گردویی، مشکی و ماهاگونی با سطح بسیار براق موجود است.

پیانو 121C-A در اصل در چین ساخته شده است و به دلیل کیفیت بالا در دنیای موسیقی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این طرح ظریف پیانو با قدرت فنی بالا و صدایی آرام و دلنشین، تاثیری جادویی بر قلب انسان و فضایی دلنشین دارد. پیانو با بهترین و مدرن ترین تجهیزات صنعتی ساخته شده است. در این تیم، متخصصان ماهر به طور مداوم خط تولید کارخانه را زیر نظر دارند تا کامل ترین تجهیزات را تولید کنند. پیانو علاوه بر استفاده در کنسرت ها و محافل بزرگ، به افراد مبتدی و استودیوهای کوچک توصیه می شود. تمام آنچه در مورد این پیانو گفته شد منحصر به فرد است و رقابت شدیدی با سایر شرکت های بزرگ ویولن دارد.

پیانو آکوستیک دیواری Hylon H1-P با عمق 600 میلی متر. این سیستم صوتی دارای ارتفاع 1220 متر، عرض 1500 میلی متر و 88 دکمه است. قلاب های تعیین شده از چوب اقاقیا ساخته شده اند. وزن دستگاه 240 کیلوگرم و دارای سه پدال می باشد. کابین ساخته شده از صنوبر.

این دستگاه آکوستیک دارای ارتفاع 1220 و عرض 1500 میلی متر می باشد. علاوه بر این، این پیانوی دیواری جذاب 240 کیلوگرم وزن دارد. قلاب نصب شده بر روی این دستگاه از 17 لایه چوب سفید و مجهز به سه پدال نرم، بادوام و زبر است که از نوع پدال مرکزی بی صدا می باشد. پیانو آکوستیک دیواری Hylon ساخت کشور چین و در دو رنگ مشکی و سفید موجود می باشد.