زنی که میگه عاشق ظاهر ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ و دختر اول آمریکا س بیشتر از ۹ جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده تا مثل اون باشه. سارا اشمیت، یه تحلیل گر ۳۴ ساله میدون تکنولوژیه که از تمایل خود واسه انجام ۹ جراحی زیبایی همزمان سخن میگه که در آخر اونو به ظاهری مثل دختر اول ۳۷ ساله آمریکا درخواهد آورد. سارا در مصاحبه ای با Inside Edition در مورد چرایی اینکه می خواد مثل ایوانکا به نظر برسه اینجور میگه: «به نظر من اون قشنگتر، خوش استیل و باکلاسه. چگونگی راه رفتن اونم همینطور. همه چیز اون دوست داشتنیه».

بیشترین نقاط مورد تاکید سارا که باید تغییر کنن، چانه و کمر اونه چون این نقاط از بدن اون شباهتی به بدن ایوانکا ترامپ ندارن. اون در اشاره به شکم خود اینجور میگه: «من می خوام که این [اشاره به برآمدگی شکم] از بین بره. این چیز رو در ایوانکا ندیده ام» و این سخنان در حالیه که اون ۳ سال از دختر اول ایالا متحده جوون تره.

اون واسه ایجاد این تغییرات کلی و همزمان به سراغ دکتر فرانکلین رُز در هیوستون، تگزاس رفت. ۹ جراحی زیبایی که سارا اشمیت به طور همزمان انجام داد شامل رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)، تغییر ظاهر چانه، پروتز لب، لیپوساکشن در زیر چانه، شکم و کمر، باسن و رانا بود و البته لیفت باسن واسه داشتن ظاهری مثل دختران برزیلی. ایشون هم اینکه اکستنشن و تغییر رنگ مو هم انجام داده.

مجله Inside Edition در تموم مدت قبل و بعد از جراحیای زیبایی سارا اشمیت بر داستان اون متمرکز بوده و عکسایی از اون جفت و جور کرده. بعد از انجام جراحیا، سارا در صحبت با این رسانه اینجور گفت: «در آخر اون ظاهر مثل ایوانکا که می خواستم رو بدست آوردم». از وقتی که دونالد ترامپ واسه رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا وارد کارزارهای انتخاباتی شد، زنان بسیاری هزاران دلار واسه مثل کردن خود به دختر ارشدش، ایوانکا، هزینه کردن. تیفانی تیلور که سه بچه هم داره اهل تگزاسه و در سال ۲۰۱۶ واسه اینکه مثل ایوانکا باشه جراحی زیبایی سینه، پر کننده گونه و رینوپلاستی انجام داد. این اقدام تیفانی ۳۳ ساله در اون زمان از راه یه برنامه شبانگاهی در شبکه ABC درخشش داده شد.

بعد از اون زنی دیگه به نام جنی استوارت، ۳۶ ساله اهل بوستون، در رسانه ها اعلام کرد که ظاهر زیبای و باکلاس زنونه ای که ایوانکا داره رو تشویق کرده و تلاش می کنه خود رو مثل اون سازه. این دو زن تا ۶۰٫۰۰۰ دلار هزینه کردن تا ظاهری مثل دختر پرجذبه دونالد ترامپ داشته باشن. تیلور در سال ۲۰۱۶ دست به جراحی زیبایی بینی و لیفت ابرو زد و بینی خود رو کمی صافتر کرد تا بیشتر مثل ایوانکا ترامپ شه.
هر دو زن اعلام کردن که از یافته های جراحیای زیبایی خود رضایت دارن و باحال این که هر دوی اونا به دکتر فرانکلین رُز مراجعه کرده بودن تا به ظاهرهای مورد نظر خود برسن.

این مطلب را هم بخوانید :   بازیگران زن هالیوودی که سخت‎ترین تمرینات ورزشی را برای نقش خود داشتند

دکتر رُز میگه که این دو اولین مریضایی نیستن که به اون مراجعه کرده و از اون میخوان که ظاهری مثل ایوانکا ترامپ رو از راه جراحی زیبایی واسه اونا رقم بزنه. اون در این باره اینجور میگه: «سینه ها یا بینی یا صورت، چه شکل صورت زیبایی داره.
این اولین مریضی نیس که با تصویری از ایوانکا ترامپ وارد مطب می شه.

اون بسیار قشنگتر و بسیار خوش خرامه».

تیلور که در صنعت نفت و گاز مشغول به کاره و تو یه مزرعه شخصی زندگی می کنه، میگه که در حدود ۶۰٫۰۰۰ دلار واسه پیدا کردن شباهت بیشتر به ایوانکا ترامپ هزینه کرده.

اون در این باره میگه: «من ویژگیای سنتی ایوانکا ترامپ رو دوست دارم. این همون چیزیه که تلاش می کنم از  اون به عنوان مدل استفاده کنم». بدین منظور، تیلور جراحیای زیبایی خیلی از جمله لیپوساکشن، ایمپلنت سینه، گرافای چربی و پر کننده گونه انجام داده و تازگیاً هم دو جراحی زیبایی دیگه واسه لیفت ابرو و چشم و رینوپلاستی به جراحیای قبلی اضافه کرده.

استوارت که ادعا می کنه قبلاً همه به اون می گفتن ظاهری مثل آنجلینا جولی داره، هم جراحیای زیبایی خیلی از جمله لیفت باسن به سبک دختران برزیلی، بزرگ کردن سینه، جراحی زیبایی بینی و پر کردن گونه انجام داده که هزینه کل اونا ۳۰٫۰۰۰ دلار بوده.