سفر، آرامش‌بخش روحه. با سفر کردن می‌توان مخزن انرژی خود رو پر کرد و با نیرویی دوبرابر به کشف فرهنگ‌های دیگه مردم جهان پرداخت.

اما روش سفر کرن مردم با همدیگه فرق داره، بعضی سفرهای دائمی اما ارزون رو دوست دارن و یه سریای دیگه بهتر می دونن کمتر سفر کنن اما عوضش در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشن. اونا از بودن در فضاهای بسیار لاکچری، چشیدن غذاهای گران‌قیمت و حضور در کلوب‌ها و باشگاه‌های خاص لذت می‌برند.

اگه جزو کسایی هستین که این سبک زندگی براتون مورد پسند و جذابه، حتما دوست دارین با لوکس‌ترین هتل‌های جهان آشنا شید. در زیر ۱۰ نمونه از هتل‌های تجملاتی دنیا رو معرفی کرده‌ایم که اقامت در اونا واسه هر فردی که توان پرداخت هزینه‌هاشون رو داشته باشه، آزاده.

۱۰- کاخ امیرنشین در ابوظبی

رتبه دهم لوکس‌ترین هتل‌های جهان در همین همسایگی ایرانه و به قصر امیرنشین ابوظبی تعلق داره.
در این هتل آخر راحتی، آسایش و امکانات رو در اختیار دارین. دکوراسیون و تزئینات این هتل در خاور میانه بسیار باشکوه و باشکوهه.

ساخت هتل حدود ۳ میلیارد دلار هزینه در بر داشته.

کاخ امیرنشین ابوظبی ۴۰۰ سوئیت و اتاق خواب داره.

همه اتاق‌ها راحت‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین تختخواب‌ها و مبلمان رو در خود جای داده‌ان. مهمانان می‌تونن تموم روز در اسپای شخصی خود ریلکس کنن یا در ساحل شن‌های طلایی نزدیک هتل، حموم آفتاب بگیرن. مطمئنا اقامت در این هتل خاطره‌ای موندگار براتون رقم میزنه که هیچوقت اونو فراموش نمی‌کنین.

۹- قصر مردان در ترکیه

رتبه نهم لوکس‌ترین هتل‌های جهان هم در بالای سر ایران و در کشور ترکیه قرار داره.
خدمات ۲۴ ساعته در تموم روزای هفته، آب‌وهوای عالی و مهمون‌نوازی و برخورد خوب کارکنان هتل باعث می‌شه تا از اقامت خود آخر لذت رو ببرین.

این کاخ در سال ۲۰۰۹ میلادی با هزینه‌ای حدود ۱٫۶۵ میلیارد دلار ساخته شده.
طراحی داخلی بنا به این صورته که دیواره ها با ورقه‌های طلا مزین شده و کف ساختمون از سنگ مرمر پوشیده شده.
این هتل ساحل اختصاصی با شن‌های سفید داره که از کشور مصر به اینجا منقل شده‌ان. دراز کشیدن روی این شن‌های سفید حسی لذت بخش و بی‌مثل به مهمون‌ها می‌دهد.

قصر مردان ترکیه ۱۰ رستوران داره که با سرو غذاهای بی‌مثل موجب رضایت هر نوع سلیقه‌ای می‌شه. در داخل هتل هم استخری با ظرفیت یکهزار نفر هست.

 

۸- هتل  Westin Excelsior در رم

 

شهر رم در ایتالیا یکی از زیباترین، باشکوه‌ترین و عاشقونه‌ترین شهرهای دنیاس. بخاطر این خیلی بعید نیس که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان در این شهر قرار داشته باشه. هتل Westin Excelsior اتاق‌های دوست‌داشتنی و بسیار زیبایی داره که دوست ندارین در تموم طول اقامت خود از اونجا خارج شید.باحال اینجاس که بعضی از اتاق‌های این هتل ارزون‌تر از بقیه هستن تا مردم با سطح مالی متوسط هم بتونن یه شب اقامت در اونجا رو تجربه کنن.

این هتل دو طبقه ترکیبی از امنیت و خوشگلیه و مهمون‌ها از طراحی سنتی اونم اینکه‌ی گجت‌های تکنولوژیک و مدرن لذت میبرن.

 

۷- هتل برج العرب در دبی

 

دوباره به دور و بر ایران و این بار به شهر دبی برگشتیم. دبی در خاور میانه همیشه واسه هتل‌های بی‌مثل خود معروفیت جهانی داره.
هتل برج العرب یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهره. به دلیل شکل منحصربه فرد این هتل، به اون «بادبان» هم می‌می گن. در طول اقامت در این برج العرب احساس می‌کنین در خونه خود هستین. سوئیت‌های هتل دو طبقه و بی‌آخر راحت، خوش‌ساخت و پر از امکانات هستن.

از ویژگیای خاص این هتل باید به محل فرود هلی‌کوپتر در پشت‌بام و زمین تنیس در همون بالا اشاره کرد.
زندگی شبونه و برنامه‌های خاص پذیرایی اینجا با آخر ظرافت و زیبایی صورت می‌گیرند. مطمئنا یه شب اقامت در برج العرب خاطره‌ای موندگار براتون رقم میزنه.

۶- هتل مارکوس لوس کابوس در لوس کابوس

بریم به اون سر دنیا به یه منطقه توریستی در کشور مکزیک؛ لوس کابوس. یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان موسوم به مارکوس لوس کابوس در شهری به نام لوس کابوس واقع شده.
این منطقه مثل بهشته. لابی هتل هم با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به اقیانوس رویایی جذاب رو در ذهنتون حک می کنه.
به محض ورود به اتاق، دکوراسیون اون مجذوبتان می‌کنه.

این مطلب را هم بخوانید :   سرگذشت حقیقی ۹ انسان عجیب الخلقه که شما را شگفت زده خواهد کرد

استخرهای بی‌آخر و مجسمه‌های داخل اتاق‌ها باعث می‌شن تا همه چیز بسیار عالی به نظر برسه. هم اینکه در هتل اسپاهای لوکس قرار داره که می‌توان ساعت‌ها در اونجا ریلکس کرد.
تقریبا همه اتاق‌ها تراس اختصاصی خود رو دارن. اگه خوش شانس باشین می‌تونید از پنجره اتاق خود مهاجرت وال‌ها رو تماشا کنین.

۵- هتل پلازا در شهر نیویورک

نیویورک پر از هتله. بعضی وقتا به اون سیب بزرگ می‌می گن و بعضی وقتا لقب «شهری که هیچوقت خواب نداره» به اون میدن.
اما در میان همه هتل‌ها، پلازا یکی از لوکس‌ترینهاست. از سوئیت‌های VIP پلازا می‌تونید چشم‌انداز بسیار زیبایی از منهتن رو ببینین.
طراحی داخلی اتاق‌های این هتل عالیست. کارکنان هتل هم همیشه و در هر لحظه که اراده کنین در خدمت‌گذاری شما حاضر هستن.

هتل پلازا در سال ۱۹۰۷ میلادی ساخته شده.
به خاطر استاندارد بسیار بالای دکوراسیون که داره یکی از بهترین محل‌های اقامتی در شهر نیویورک بشمار می‌رود. بی‌مثل، بسیار شیک و باشکوه سه صفتیه که می‌توان واسه وصف پلازا استفاده کرد.

۴- جزیره بهشت آتلانتیس در باماهاس

اگه بدنبال تجربه زندگی متفاوت و خارق‌العاده جذاب هستین، یه سفر به کارائیب داشته باشین. باهاماس در این منطقه آسایش، استراحت و دوری از زندگی سنتی و قدیمی رو هدیه می‌دهد. جزیره بهشت باهاماس یکی از بهترین هتل‌هاییه که می‌تونید در اون اقامت داشته باشین. این اقامتگاه حدود ۱۴۱ آکر مساحت داره و در مقام گرامیداشت شهر گمشده آتلانتیس ساخته شده.

زندگی لوکس و تجملاتی اصلی‌ترین هدف سازندگان این هتل بوده.
یکی از سوئیت‌های این بهشت با نام رویال تاورز بریج (پل برج‌های سلطنتی) دارای دیوارهاییه که کامل از آینه ساخته شده و سقف اونم ۴ متر ارتفاع داره و یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین اتاق‌های این هتله. یه اتاق نشیمن بزرگ با غذاهای بی‌مثل داره و کارکنان اون همیشه آماده خدمت هستن.

۳- هتل پالمز در لاس وگاس

هتل پالمز در لاس وگاس آمریکا هم یکی دیگه از لوکس ترین هتلای دنیاس. این هتل مخصوص مهمون‌های پولدار و باکلاس ساخته شده.
هتل دارای اتاق‌های بسیار بزرگ با طراحی داخلی جذابه. متریال و زیرساخت‌های اتاق‌های هتل عالی هستن و در طول اقامت در اونجا می‌تونید این موضوع رو خوب حس کنین.

بهترین اتاق‌های هتل پالمز اونایی هستن که در پشت بام قرار دارن. تماشای شهر از اونجا حس فیلم‌های هالیوودی رو به مهمانان می‌دهد. همه اتاق‌ها جکوزی دارن.

۲- هتل بولدرز در آریزونا

یکی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های جهان، بولدرز در آریزوناست. چشم‌انداز این هتل لوکس رو کوهستان و دشت‌های سرسبز سونوران تشکیل داده. این هتل هم اینکه به عنوان اولین خونه اسپای درجه یه جهان هم شناخته می‌شه.

اتاق‌های هتل دارای کلاس جهانی با بهترین امکانات هستن. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار باشکوه و مجلله. زمین دو طبقه گلف در اون واسه ثروتمندان دوستدار ورزش‌های گران‌قیمت هم گزینه‌ای جذاب و قابل دسترسیه.

۱- زمین گلف و اسپا Cuisinart در جزیره آنگویلا (دریای کارائیب)

رتبه یه لوکس ترین هتلای جهان تعلق داره به زمین گلف و اسپا Cuisinart در جزیره آنگویلا. صاحب و مالک این هتل این زمین رو اول به عنوان یه زمین بازی شخصی خرید. اما بعدا اونو پیشرفت داد تا به یه منطقه گردشگری تبدیل شده و مردم دیگر نقاط هم بتونن از این همه زیبایی لذت ببرن. ویلاهای تجملاتی و اتاق‌های لوکس با طراحی به سبک شمال آفریقا بسیار باکلاس و شیک هستن.

سواحل آنگیولا فوق‌العاده قشنگتر هستن. شما می‌تونید هر روز در طبیعت عالی منقطه گشت بزنین و بعد در فضای باشکوه هتل به استراحت بپردازید. این محیط به طور کامل اختصاصی و و ساکت، بهترین مکان واسه ریلکس کردنه.