موفقیت یه شبه به دست نمیاد و واسه رسیدن به اون به تمرین، تلاش و تکرار زیاد نیازه. درست اون وقتی که شما نمی دونین چه اهدافی تو سرتونه و می خواین در آینده چه کاری رو به انجام برسونین، آدمایی هستن که در راه چشم اندازه های از پیش تعیین شده خود در حال پیشتازی بوده و نام خود رو بر سر زبانا جاری می کنن.

این روش پیروزی مخصوصا در میان اهالی هالیوود بسیار رایجه. آنایی که در این راه موفق و مشهور شدن، هیچوقت از مشکلات نترسیده و در روبرو شدن با مشکلات عقب نکشیده ان، بلکه بر تمرین و تلاش خود اضافه و در آخر هم نتیجه مثبت اونو دیده ان.

بخاطر این، هستن کسایی که در ۴ دهه اول زندگی خود بازم گمنام بوده و تازه پس از ۴۰ سالگی موفق شدن تا استعدادهایشان رو نمایان کرده و نامی خوب واسه خود رقم بزنن. از جمله میشه به افراد زیر اشاره کرد.

مورگان فریمن (در سن ۵۰ سالگی)

مورگان فریمن در سن ۳۴ سالگی اولین تجربه بازیگری خود رو داشت اما پس از اون، کلا از صحنه بازی محو شد تا اینکه در سن ۵۰ سالگی دوباره به صحنه بازیگری برگشته و تونست واسه بازی در فیلم «Driving Miss Daisy» نامزده جایزه اسکار بشه.

تامی لی جونز (در سن ۴۷ سالگی)

علاوه بر استعداد ذاتی در ورزش، مخصوصا فوتبال، تامی لی جونز زندگی خود رو به تئاتر و سینما اختصاص داده. طوری که در سن ۴۷ سالگی واسه بازی در فیلم فراری برنده جایزه اسکار واسه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

ملیسا مک کارتی (در سن ۴۱ سالگی)

مک کارتی بزرگ ترین موفقیت و معروفیت خود رو واسه بازی در فیلم ساقدوش عروس در سال ۲۰۱۱ بدست آورد. اون نامزد دریافت جایزه بهترین مکمل زن در سن ۴۱ سالگی شد و نشون داد که بالا رفتن سن محدودیتی واسه موفقیت و معروفیت ایجاد نمی کنه.

ساموئل ال جکسون (در سن ۴۴ سالگی)

اون قبل از رسیدن به سن ۴۰ سالگی بالغ بر یکصد فیلم بازی کرده بود. اما وقتی تونست استعداد ذاتی خود رو نشون بده که در فیلم پالپ فیکشن اثر کوئنتین تورنتینو بازی کرد.
ال جکسون واسه بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد رو گرفت.

این مطلب را هم بخوانید :   نقد فیلم خانم یایا ، عطاران، فرخ نژاد، پاتایا و مابقی قضایا

لسلی نیلسون (در سن ۵۴ سالگی)

نیلسون در سن ۵۴ سالگی با بازی تو یه فیلم کمدی توجه مردم جهان رو به خود جلب کرد و به عنوان یه کمدین موفق اسمش بر سر زبانا افتاد.

کتی بیتس (در سن ۴۲ سالگی)

کتی بیتس در فیلمای زیادی بازی می کرد ولی هیچوقت مورد توجه قرار نمی گرفت و نقشای کوچیک و کوتاهی بهش پیشنهاد می شد تا اینکه در سن ۴۲ سالگی تونست نتیجه سماجت در کار و پیشرفت خود رو دیده و برنده آکادمی اوارد واسه بازی در نقش اصلی در فیلم میزری بشه.

پیر ریچارد (در سن ۴۲ سالگی)

ریچارد با اینکه دوره های بازیگری رو پیش افراد مشهوری گذرونده بود اما تا چندین سال نمی تونست استعداد واقعی خود رو به نمایش بزاره. تا اینکه در سن ۴۲ سالگی واسه بازی در فیلم کمدی مرد کوچیک به معروفیت جهانی رسید.

استیو کارل (در سن ۴۳ سالگی)

استیو کارل به شغلای عجیب و زیادی پرداخته تا اینکه آخرسر تونست در سن ۴۳ سالگی استعدادهای کمدین بودن خود رو به نمایش عموم گذاشته و به معروفیت جهانی دست پیدا کنه.

کیم کاترال (در سن ۴۱ سالگی)

کاترال هم واسه بازی تو یه سریال درام-کمدی در سن ۴۱ سالگی تونست جوایز بسیاری دریافت کنه.
البته نیاز به یادآوریه که اون تا قبل از این سن تقریبا همیشه با شکست مواجه شده بود.

ژان رنو (در سن ۴۶ سالگی)

چند سال زمان برد تا ایشون تونست در بخش بازیگری به موفقیت دست پیدا کنه.
هیچ کدوم از شکستا مانع از ادامه راه اون نشدن و ایشون بازم مصمم به طرف تحقق اهداف خود در حرکت بود تا اینکه در سن ۴۶ سالگی واسه بازی در فیلم مترو مورد تشویق جهانیان قرار گرفت.