خیلی از ما ستاره های هالیوودی رو فقط در دوران پیری و میان سالی دیده ایم و شاید هیچوقت به این فکر نکرده باشیم که این افراد در جوونی چه شکلی بودن!

اما در ادامه این مطلب، تصاویر بعضی از این هنرپیشهای و هنرمندان مشهور و موفق رو براتون انتخاب کردیم که ثابت می کنه، این افراد هم وقتی جذاب بودن و قلب زنان و مردان زیادی براشون می تپیدهه.

به طور مثال، شون کانری در جوونی دارای چهره ای به طور کامل مردونه بوده و در زمان خود بسیار جذاب و کاریزماتیک به حساب می اومده. یا  کوین اسپیسیِ دوست داشتنی، در جوانیای خود بانمک و تا حدی مثبت به نظر می رسیده.

این طور انگار رابرت ردفورد با لبخندهای دوست داشتنی و نورمن ریداس با صورت جذاب خود در جوونی دل دختران زیادی رو بردن.

کلینت ایستوود

ایستوود در ۳۱ مه ۱۹۳۰ در سان فرانسیسکو، کالیفرنیای آمریکا متولد شده.
ایشون معروفیت جهانیش رو با بازی در سه گانه‌ی، یه مشت دلار، به‌خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد بیریخت کسب کرده‌ است.

نورمن ریداس

نورمن ریداس در ۶ ژانویه ۱۹۶۹ در هالیوود، فلوریدای آمریکا متولد شده.
این بازیگر آمریکایی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک می شناسنش.

رابرت ردفورد

رابرت ردفورد در  ۸ اوت ۱۹۳۶ در سنتا مونیکا، کالیفرنیای آمریکا متولد شده.
ایشون هنرپیشه، کارگردان، جفت و جور کننده و بازرگان آمریکایی و برنده اسکار بهترین کارگردانیه.

 

کوین اسپیسی

 

کوین اسپیسی در ۲۶ ژوئیه ۱۹۵۹ در اورنج جنوبی، نیوجرسی آمریکا متولد شده.
ایشون بازیگر، کارگردان، جفت و جور‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و خواننده آمریکاییه. اسپیسی واسه بازی در سریال  درام-سیاسی خونه پوشالی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال تلویزیونی درام شد.

این مطلب را هم بخوانید :   ۱۰ پنالتی از دست رفته معروف تاریخ جام جهانی که برای همیشه ماندگار شدند [قسمت اول]

گلدی هان

گلدی هان در ۲۱ نوامبر ۱۹۴۵ در واشنگتن آمریکا به دنیا اومد. کلی معروفیت اون به خاطر بازی در فیلم‌ های کمدی بیشتر‌ پسند در دهه‌ های ۱۹۷۰، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ه.

ری لیوتا

ری لیوتا در ۱۸ دسامبر ۱۹۵۴ در نیوآرک، نیوجرسی آمریکا به دنیا اومد. بیشتر معروفیت ایشون بخاطر بازی در نقش هنری هیل در رفقای خوب، جو جکسن در سرزمین رؤیاها ،کاپیتان مترز در پسر هیچ‌کس و ستوان مت وزنیاک در سایه‌ های آبیه.

 

 

شون کانری

شون کانری در ۲۵ اوت ۱۹۳۰  در ادینبورگ اسکاتلند به دنیا اومد. اون بیشتر به دلیل به تصویر کشاندن کاراکتر جیمز باند در هفت فیلم سینمایی شناخته می‌شه.

 

مت له بلانک

 

در ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۷ در نیوتون، ماساچوست آمریکا به دنیا اومد. ایشون بیشتر با اجرای نقش جویی تریبیانی در سریال دوستان شناخته می شه.

کریستوفر واکن

کریستوفر واکن در مارس ۱۹۴۳ در محله کوئینز، نیویورک سیتی آمریکا به دنیا اومد.  اون در سال ۱۹۷۸ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد رو گرفت.

 

سوزان ساراندون

 

سوزان ساراندون در ۴ اکتبر ۱۹۴۶ در شهر نیویورک در آمریکا به دنیا اومد. ایشون در سال ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن  رو گرفت.